Elektroniczny Przewodnik Użytkownika Systemu - Moduł ZADANIA
Moduł zadania służy do wyświetlania powiadomień, potwierdzeń i przypomnień generowanych przez wszystkie moduły systemu TRistan dla danego użytkownika. Główne okno jest złożone z listy wyboru typu zadań, samej listy oraz szeregu filtrów. Pomagających w sposobie wyświetlania zadań ze względu na odpowiedni status (nowe, otwarte, skończone, anulowane). W dolnej lewej części modułu znajduje się przycisk Odśwież dzięki, któremu wyświetlamy aktualną listę zadań.
Sposób wyświetlania zadań jest zbliżony do typowego wyświetlania poczty. Pogrubioną czcionką na liście są zaznaczone nowe zadania, czerwonym kolorem są zaznaczone zadania, których dokument źródłowy został usunięty z systemu.
Moduł pozwala na wyświetlenie następujących potwierdzeń, powiadomień i przypomnień:
Wszystkie - wyświetla wszystkie powiadomienia, potwierdzenia i przypomnienia dla danego użytkownika znajdujące się w systemie;
Potwierdzenie przeczytania poczty przychodzącej - wyświetla potwierdzenia wprowadzone do modułu Korespondencja, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Korespondencja do zakładki Dane poczty;
Potwierdzenie przeczytania poczty wychodzącej - analogicznie jak powyższy wybór tylko odnosi się do poczty wychodzącej;
Potwierdzenie przeczytania zgłoszenia - wyświetla potwierdzenia przeczytania zgłoszenia wprowadzonego do modułu Zgłoszenia, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Zgłoszenia;
Potwierdzenie przeczytania zlecenia - wyświetla potwierdzenia przeczytania zlecenia wprowadzonego do modułu Zlecenia, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Zlecenia;
Powiadomienie - Poczta Przychodząca - powiadomienie o nowej poczcie przychodzącej, dwuklik przenosi do Modułu Korespondencja do zakładki Dane poczty;
Powiadomienie - Poczta Wychodząca - analogicznie jak powyższy wybór tylko odnosi się do poczty wychodzącej;
Powiadomienie - Wysyłka Faktury - powiadomienie o wysłaniu faktury do kontrahenta, dwuklik przenosi do Modułu Korespondencja do Zakładki Dane poczty;
Powiadomienie - Zgłoszenia - powiadomienie o zgłoszeniu, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Zgłoszenia;
Powiadomienie - Zlecenia - powiadomienie o zleceniu, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Zlecenia;
Przypomnienia - Infrastruktura - okres ubezpieczenia - przypomnienie o mijającym okresie ubezpieczenia, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Infrastruktura i podświetla pozycję Dokumentacja w której są zawarte szczegóły dot. ubezpieczeń;
Przypomnienia - Infrastruktura - termin wpłaty kolejnej raty składki - przypomnienie o mijającym okresie wpłaty kolejnej raty składki (np. za OC), dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Infrastruktura i podświetla pozycję Dokumentacja w której są zawarte szczegóły dot. rat składek OC;
Przypomnienia - Infrastruktura - okres ubezpieczenia - przypomnienie o mijającym okresie ubezpieczenia, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Infrastruktura i podświetla pozycję Dokumentacja w której są zawarte szczegóły dot. ubezpieczeń;
Przypomnienia - Najemcy - koniec obowiązywania umowy - przypomnienie o mijającym terminie zakończenia umowy, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Najemcy i podświetla pozycję danej umowy;
Przypomnienia - Najemcy - koniec obowiązywania zmian umowy - przypomnienie o mijającym terminie zakończenia umowy, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Najemcy i podświetla pozycję danej umowy i jej zmian (aneksów);
Przypomnienia - Najemcy - początek obowiązywania zmian umowy - analogicznie jak powyższa pozycja z tym, że dotyczy rozpoczęcia obowiązywania nowych warunków;
Przypomnienia - Najemcy - termin wpłaty kaucji - przypomnienie o mijającym terminie wpłaty kaucji, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Najemcy i podświetla pozycję danej umowy, w której jest zawarta informacja o kaucji (zabezpieczeniu) i jej terminie;
Przypomnienia - Zgłoszenia - przypomnienie o zbliżającym się terminie rozpatrzenia zgłoszenia, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Zgłoszenia i wczytuje dane zgłoszenie;
Przypomnienia - Zlecenia - przypomnienie o zbliżającym się terminie rozpatrzenia zlecenia, dwuklik na danej pozycji przenosi do Modułu Zlecenia i wczytuje dane zlecenie.
Elektroniczny Przewodnik Użytkownika Systemu - Okno Powiadomień i Czatu
Przy okazji omawiania modułu Zadania należy wspomnieć o dodatkowym mechanizmie, w którym są wyświetlane powiadomienia, potwierdzenia i przypomnienia. Mowa tu o ikonie TRistana w zasobniku systemowym (ikony koło zegara systemowego). Gdy ikona pulsuje zmieniając kształt na kopertę jest to sygnał iż mamy nieprzeczytane wiadomości w oknie wiadomości/czatu.Nowa wiadomość - ikona Tristana zmienia kształt na kopertę.
Natomiast każda nowa wiadomość jest poprzedzana monitem o niej. Aby wywołać to okno należy kliknąć na ikonie TRistana prawym klawiszem i wybrać Pokaż okno wiadomości/czatu:
Włączanie okna wiadomości czatu - ikona TRistana.
Pojawia się okienko mające dwie zakładki :
Wiadomości - analogiczne okienko do Modułu Zadania. Pojawiają się tutaj wszystkie wiadomości (przypomnienia, powiadomienia i potwierdzenia) generowane przez odpowiednie moduły systemu TRistan, a skierowane do danego użytkownika.
Czat - wewnętrzny systemowy komunikator pozwalający na komunikację użytkowników systemu TRistan między sobą w ramach otwartej sesji systemu. Dzięki temu mechanizmowi mamy do dyspozycji szybki i bezpośredni system komunikacji między użytkownikami niezależny od zewnętrznych usług komunikacyjnych (np. GG, Tlen ICQ itp.).
- Kilka słów wstępu
- Kontrahenci
- Administracja
- Przychody
- Koszty
- Księgowość
- Rozrachunki
- Banki
- Kasa
- Infrastruktura
- Umowy
- Zgłoszenia/Zlecenia
- Refaktury
- Poczta
- Zadania
- CRM
- Organizacje
Zestawienie przedstawia wszystkie możliwe moduły platformy.
Więcej informacji...TRistan Nieruchomości
Czy wiesz że TRistan dla Nieruchomości to:
- Rewelacyjny system obrazowania powierzchnii,
- Doskonała możliwość rozliczania wszelkiego rodzaju mediów,
- Bardzo dokładny system zgłoszenia <-> zlecenia.
TRistan FK
Czy wiesz że TRistan FK to:
- Bezapelacyjnie najszybsze fakturowanie,
- Pełny wgląd we wszystkie operacje księgowe,
- Doskonały dostęp do wszystkich dokumentów.
Pomoc Techniczna
wszelkie pytania prosimy kierować :
TRon
ul. Czajkowskiego 75
51-147 Wrocław
tel./fax 071 785 46 52
tron@tron.net.pl
www.tron.net.pl